بازدید و حضور میدانی رئیس اداره منابع طبیعی با همراهی دادستان، بخشدار و برخی مسئولین شهرستان بافق در روستای گزستان

دسته: محیط زیست، منابع طبیعی، گردشگری
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 19 شهریور 1399

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری از بازدید میدانی بهمراه دادستان، بخشدار و برخی از مسئولین شهرستان بافق جهت پیگیری رفع مشکل زمین های مسکونی در روستای گزستان این شهرستان خبر داد.
در این بازدید که رئیس اداره منابع طبیعی بهمراه دادستان، بخشدار، رؤسای ادارات بنیاد مسکن، آب منطقه ای، رییس پاسگاه انتظامی کوشک، نماینده جهاد کشاورزی، نماینده شرکت تعاونی دهیاریها، اعضای شورای اسلامی و دهیار روستای گزستان حضور داشتند مسائل و مشکلات مردم روستای گزستان را در ساخت و ساز غیرقانونی منازل مسکونی مورد بررسی قرار دادند.
رئیس اداره منابع طبیعی بافق بیان داشت: در خرداد سال ۱۳۹۵، عرصه ساخت منازل مسکونی به مدیریت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بافق تحویل داده شده و در سال ۱۳۹۶ انتقال سند مالکیت انجام شده است.
کمال کریمی با اشاره به تصرف ۲۵۲ مترمربع از اراضی ملی روستای گزستان، اضافه کرد: پرونده این زمین خواری در شعبه نهم دادگستری استان یزد در حال بررسی است که به محض صدور رأی قطعی، برابر مقررات اقدام خواهد شد.
در ادامه دادستان شهرستان اظهار داشت: مسئولیت حفظ و حراست از اراضی ملی روستا بر عهده شورای اسلامی و دهیار آن روستا است.
چمران بهارلویی تصریح کرد: تعامل و هماهنگی بین اعضای شورا و دهیاران یکی از لازمه‌های اصلی پیشرفت، توسعه و آبادانی در روستا می‌باشد.
در این نشست پس از بیان مشکلات توسط دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای گزستان، تصمیمات لازم جهت رفع مسائل مربوط به حوزه زمین و مسکن در روستا اتخاذ شد.

image_2020_9_9-12_11_40_41_wQT

image_2020_9_9-12_0_44_542_hBY


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۱۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page