اهداء کارت همیار طبیعت به مدیر مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران

دسته: محیط زیست، منابع طبیعی، گردشگری
بدون دیدگاه
یکشنبه - 9 خرداد 1400
اهداء کارت همیار طبیعت به مدیر مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران

حميد رحيمي مدير مجتمع سنگ آهن فلات مركزي ايران به عنوان مروج افتخاری فرهنگ حفظ و توسعه منابع طبیعی کارت همیار طبیعت را دریافت کرد.

حمید رحیمی مدیر مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران به عنوان مروج افتخاری فرهنگ حفظ و توسعه منابع طبیعی کارت همیار طبیعت را دریافت کرد.

در مراسمی با عنوان (( من همیار طبیعت هستم)) کارت همیار طبیعت مروج افتخاری توسط کمال کریمی، رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافق به مدیر مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران و مدیر فنی و مهندسی مجتمع اهداء گردید.

در این مراسم رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافق گفت: طبیعت تصویر خداست با خرد و عشق از آن مواظبت کنیم.

کمال کریمی اضافه کرد: عرصه های منابع طبیعی و دولتی شهرستان بافق وسعتی بیش از یک میلیون هکتار از سطح شهرستان را در بر می گیرد که حفاظت، احیا، توسعه و بهره برداری اصولی از منابع طبیعی نیازمند مشارکت مردمی است.

وی در ادامه افزود: صدور کارت همیار طبیعت محافظ، مروج و دانش آموز به منظور انتقال تفکر حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست به فرزندانمان و نسل های آینده و همچنین ترویج آن در جامعه صورت می گیرد.

در حاشیه این مراسم حمید رحیمی مدیر مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران و علی میرابی مدیر فنی و مهندسی به عنوان مروج افتخاری فرهنگ حفظ و توسعه منابع طبیعی کارت همیار طبیعت را دریافت کردند.

خاطر نشان می شود: علاقه‌مندان به حفظ منابع طبیعی می‌توانند به سایت https://hamyartabiat.frw.ir مراجعه و با تکمیل اطلاعات خود، نام نویسی کنند تا برای آنها کارت همیار طبیعت صادر شود.

IMG-20210530-WA0059

IMG-20210530-WA0058

IMG-20210530-WA0057

IMG-20210530-WA0060


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۱۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page