برگزاری دوره آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات منابع طبیعی در بافق

دسته: محیط زیست، منابع طبیعی، گردشگری
بدون دیدگاه
شنبه - 26 تیر 1400
برگزاری دوره آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات منابع طبیعی در بافق

رييس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان بافق از برگزاري دوره آموزشي آشنايي با قوانين و مقررات منابع طبيعي با حضور مجريان و بهره برداران منابع طبيعي شهرستان بافق در محل اين اداره خبر داد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافق از برگزاری دوره آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات منابع طبیعی با حضور مجریان و بهره برداران منابع طبیعی شهرستان بافق در محل این اداره خبر داد.

در این دوره آموزشی که رییس اداره منابع طبیعی و مجریان و بهره برداران منابع طبیعی شهرستان بافق حضور داشتند رییس اداره منابع طبیعی بافق به شرح هدف از برگزاری دوره آموزشی پرداخت.

کمال کریمی ضمن اشاره به آیه یک سوره انفال، قوانین و مقررات منابع طبیعی، قانون ملی شدن اراضی و نحوه تشخیص اراضی ملی، جلوگیری از تخلف در عرصه های منابع‌ طبیعی، آشنایی با مفاهیم و اصطلاحات منابع‌ طبیعی، طرح های مرتعداری و جنگل کاری، ممیزی، فصل چرا، ظرفیت چرا، پروانه چرا، نحوه برخورد با قاچاق محصولات جنگلی و مرتعی، قانون حفاظت و بهره وری و … بیان کرد.

در پایان رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافق از بهره برداران خواست در صورت مشاهده غیرمجاز بوته کنی، برداشت گیاهان دارویی، شن و ماسه، آتش سوزی در عرصه های منابع طبیعی و … از طریق کد امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ یا ۱۳۹ این اداره را مطلع کنند.

IMG-20210717-WA0040

IMG-20210717-WA0039

IMG-20210717-WA0038


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page