رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافق :۵ هزار مترمربع از اراضی دولتی و انفال شهرستان بافق رفع تصرف شد

دسته: محیط زیست، منابع طبیعی، گردشگری
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 17 آبان 1396
۵ هزار مترمربع از اراضی دولتی و انفال شهرستان بافق رفع تصرف شد

رئيس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان بافق از رفع تصرف تقريبي 5 هزار مترمربع از اراضي دولتي و انفال اين شهرستان از دست متجاوزين خبر داد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافق از رفع تصرف تقریبی ۵ هزار مترمربع از اراضی دولتی و انفال این شهرستان از دست متجاوزین خبر داد.

کمال کریمی تصرف این اراضی را خارج از مستثنیات شهرستان بافق ذکر کرد و افزود: قریب به نیم هکتار از اراضی دولتی و انفال توسط متجاوزین تصرف شده که این اراضی، خارج از مستثنیات شهرستان بافق بوده است.
این مقام مسئول رفع تصرف این اراضی را با اعمال تبصره یک ماده ۵۵ از قانون منابع طبیعی عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به این تبصره، مأمور وزارت کشاورزی و منابع طبیعی مکلف است به محض اطلاع، رفع تجاوز کند.
وی اضافه کرد: پس از صورتجلسه با دستور دادستان شهرستان، تخریب و قلع و قمع این اراضی توسط یگان حفاظت منابع طبیعی این اداره انجام شد.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بافق از عموم مردم خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تصرف و تجاوز اراضی ملی دولتی و انفال، آتش سوزی، قاچاق چوب و محصولات فرعی،چرای غیرمجاز دام و … این اداره را مطلع کنند و یا با شماره رایگان شبانه روزی ۱۵۰۴ تماس حاصل نمایند.
گفتنی است: عرصه های منابع طبیعی و دولتی شهرستان بافق وسعتی بیش از ۸۵۰ هزار هکتار از سطح شهرستان را در بر می گیرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۹۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page