بیش از ۱۳۶ هزار مسافر نوروزی وارد ابرکوه شدند

دسته: محیط زیست، منابع طبیعی، گردشگری
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 12 فروردین 1393
دبیر ستاد تسهیلات نوروزی ابرکوه:
بیش از ۱۳۶ هزار مسافر نوروزی وارد ابرکوه شدند
خبرگزاری تسنیم: دبیر ستاد تسهیلات نوروزی ابرکوه گفت: در تعطیلات نوروزی تعداد ۱۳۶ هزار و ۳۲۳ نفر وارد حوزه این شهرستان شده‌اند.
139212181109279742295033

عباس قدیریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ابرکوه اظهار کرد: تا کنون ۱۸ هزار و ۳۰۰ مسافر در سطح این شهرستان اسکان داده شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه خدمات ارائه شده به مسافران نوروزی تا پایان تعطیلات ادامه دارد، افزود: این تعداد مسافر از ۲۹ اسفند تا ۱۰ فروردین ثبت شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی وگردشگری صنایع دستی ابرکوه گفت: این افراد با استفاده از اتوبوس و وسایل نقلیه شخصی بیشتر از استان‌های فارس‌، کهکیلویه‌، بوشهر و خوزستان وارد ابرکوه  شدند و تعداد ۴۸ هزار۸۵۰ نفر هم  از جاذبه‌های گردشگری ابرکوه دیدن کردند.

دبیرستاد تسهیلات سفر نوروزی ابرکوه بیان کرد: ۲۰ مکان مناسبت شامل مامور سراهای ادارات‌، کلاس‌های مدارس  با تجهیزات اولیه برای اسکان و پذیرائی از مسافران نوروزی تجهیز شده‌اند.

قدیریان تصریح کرد: بیشترین بازدید کنند سرو۴۵۰۰ ساله ابرکوه بزرگترین شهر موجود زنده روی کره زمین است.

وی مهمترین آثار طبیعی و تاریخی این شهر را مسجد جامع ابرکوه‌، منزلگاه امام رضا علیه السلام،  خانه آقازاده‌، گنبد عالی‌، مقبره عزیزالدین نسفی‌ و خانه تاریخی صولت ذکر کرد.

رئیس اداره میراث فرهنگی وگردشگری صنایع دستی ابرکوه خاطرنشان کرد: دراین مدت سرو ۴۵۰۰ ساله‌، خانه آقازاده‌، خانه صولت‌ و موزه مردم شناسی بیشترین بازدیدکننده مسافران نوروزی را داشته‌اند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page